A támogatási jegy az elsődleges kommunikációs forma melynek használata kötelező a hibabejelentések során. A jegyeket fejléc menü Támogatási jegyek menüpontja alól lehet elérni.
Ezen az oldalon táblázatos formában jelennek meg az aktív és a már lezárt támogatási jegyek.
Új jegyet az Új jegy nyitása fülre kattintva hozhatunk létre. Új jegy létrehozásakor meg kell adni az üzenet kategóriáját (információ kérés, számlázás, hibabejelentés), röviden tömören az üzenet tárgyát, valamint a magát az üzenetet.
Hibabejelentés esetén, kategóriának válasszuk ki a hibabejelentést, válasszuk ki a legördülő menüből azt a szolgáltatást amivel kapcsolatban bejelentésünk van, és az üzenetben a lehető legrészletesebben írjuk körbe a problémát, amit tapasztalunk. Annak érdekében, hogy egy probléma minél hamarabb megoldásra kerüljön, szükség van a körülmények legpontosabb tisztázására, pl. mit csináltunk a probléma megjelenése előtt? mire kattintottunk? mi maga a probléma? stb. Lehetőség szerint az üzenet alatt csatoljunk képernyőképet is.
A beküldött jegyek minden esetben feldolgozásra kerülnek, és az adminisztrátori válasz megjelenik a jegy hozzászólásaként, (valamint az ügyfél is kap egy email értesítést róla.)