Bejelentkezés:
A kosár oldalon a pénztárra kattintva megjelenik a bejelentkezési / regisztrációs oldal.
- Új ügyfélként adjuk meg az email címünk, valamint egy kiválasztott jelszót egy felhasználói fiók létrehozásához. A fiók azonnal létrejön és folytatni tudjuk a megrendelést.
- Meglévő ügyfélként a jelentkezzünk be a folytatáshoz.
Megrendelői adatok:
- Adjuk meg (vagy válasszuk ki egy már korábban megadott) megrendelői adatokat.
- Az összes megrendelt termék és szolgáltatás az itt megadott megrendelőhöz fog tartozni, ezért a kapcsolattartó adatainak megadásánál is körültekintően járjunk el, mert a szolgáltatásokkal kapcsolatos üzenetek az itt megadott email címre kerülnek kiküldésre.
Rendelés áttekintése:
Ezen az oldalon utoljára még ellenőrizni tudjuk a rendelés alatt álló szolgáltatások adatait, valamint a megadott / kiválasztott megrendelői adatokat. Ha mindent rendben találtunk, és elfogadjuk az Ászf-et, a Megrendelés gombra kattintva véglegesíthetjük az adott rendelést.
Leadott rendelés:
A megrendelés leadását követően több emailt is küld a rendszer a megadott emailcímekre:
- Új belépési információk - ha új felhasználót hoztunk létre a megrendelés során.
- Rendelés visszaigazolás - a rendelés visszaigazolását megerősítő email, mely tartalmazza a megrendelés valamint a számlázás adatait.
- Domain név (át)regisztráció - amennyiben rendeltünk domain nevet. Fontos: olvassuk át, és küldjük vissza az emailben kért dokumentumokat.
- Új megrendelés: webtárhely - amennyiben rendeltünk tárhelyet.
A leadott megrendelések azonnal, de legkésőbb 24 órán belül feldolgozásra kerülnek. A rendelés valamint a szolgáltatások állapotáról, létrehozásáról a rendszer a megadott email címre automatikusan értesítést küld, a változások az ügyfélportál felületén is nyomon követhetőek.